I T S A M A R K E T I N G

itsamarketing

Ara öğünlerde sağlıklı olarak tüketebileceğiniz yiyeceklere ait yeni markalar pazara girmeye devam ediyor. Sağlıklı Atıştırmalıklar gün geçtikçe daha popüler olmaya başlarken erişilebilirliğin artmasıyla hedef kitlesinin vazgeçilmezleri arası yer almaya başladı bile.

Türkiye’de sağlıklı atıştırmalıklar alanında yeni bir marka ile sektörü girmek için geç kalınmış değil. Yaptığımız bu pazar araştırması markanız ve pazarlama stratejileriniz için Türkiye sağlıklı atıştırmalıklar pazarını size özetleyerek, yol haritası çizmeniz için önemli bir kaynak oluşturuyor.

Rapor uzunluğu

68 Sayfa

Oluşturulma Tarihi

Tamamlanmak üzere

Rapor sonu izlenimi

Yatırımcı için uygun

Veri Toplama Metodu

Veri Analizi Araçları ve Online Anketler

Share on